Rustig aan/wasdag
14 juni 2023 - La Bourboule, Frankrijk
De Lidl is op loopafstand, dus ging Mieke 's ochtends brood halen. Koffie gedronken in La Bourboule.en naar het vvv. Terug gewandeld langs de Dordogne, die stroomt door het stadje. Vandaag is gelukkig het tweede sanitairgebouw geopend, scheelt 5 minuten lopen. Morgen naar de Puy de Sancy.
Foto’s
2 Reacties
-
Carmen:14 juni 2023Ah die heb ik ook ooit beklommen :-)
-
Jan:15 juni 2023Weet ik, nostalgie. Gaan weer met de kabelbaan en dan lopend naar ben.

