Regen, regen,regen

23 mei 2023 - Güejar Sierra, Spanje

Qua weer zit het deze week niet mee. Temperatuur komt nauwelijks boven de 16 graden uit. Waarschijnlijk blijft het nog een tijdje zo. Vandaag weer met de bus naar Granada.  Eerst een spijkerbroek (Vaqueros) voor Jan gekocht. De pijpen hoefden niet korter gemaakt te worden. En Mieke een nagelknippertje. Wandeling gemaakt naar en door de oude Moorse wijk Albaicin. Klimmen en kronkelen door de nauwe glibberige straatjes. Helemaal bovenaan een mooi uitzicht op ALhambra. Jammer dat het nevelig en miezerig was.

Met de bus weer terug en met de auto naar de Lidl voor de grote boodschappen. Geen biertje bij de tent deze keer,  maar bij de open haard in het restaurant. Ook daar gegeten. Mieke bestelde een carpacio, maar kreeg een "Gazpacho", klinkt bijna hetzelfde, maar de laatste is koude tomatensoep! En het was al zo koud:)

1. Bon:
    24 mei 2023
    Dat van die carpacio vind ik wel heel grappig. Houden jullie het wel een beetje droog in de tent? Wij gaan volgende week naar Schotland, ik denk dat we beter weer hebben als jullie.
  2. Jan:
    24 mei 2023
    De tent houdt zich goed. Het is vooral de kou savonds . Veel plezier in Schotland. Houd je ook een soort reislog bij of Lucy?