Zoektocht naar camping Las Lomas.

20 mei 2023 - Güejar Sierra, Spanje

Google maps had vandaag weer eens enkele verrassingen in petto. De reis zou theoretisch twee uur en een kwartier duren. Hij gaf wel een wegafsluiting aan. Op het kaartje stonden allerlei wegen aangeven met rode borden met witte streep. Bleek een of andere wieler klimtocht in de Sierra Nevada aan de gang te zijn. Het hele GPs systeem was in de war nu er andere wegen bereden moesten worden. Uiteindelijk na een uur slingeren heen én weer terug, niet meer de camping ingevoerd, maar het plaatsje daar vlak in de buurt. Camping GEVONDEN😁

Om 18:00 uur met de bus naar Granada om een deken of slaapzak te kopen vooral voor Mieke ( maar ik vind het ook wel lekker) Wie had dat gedacht in Spanje. Overigens overdag is het een aangename 21 graden. Omdat de bus terug pas om 20:30 vertrok, hebben we in Granada iets gegeten, binnen, want buiten was het een herrie van jewelste op de terrassen. Wat kunnen die Spanjaarden ouwehoeren. Net leerkrachten tijdens een teamuitje 😆